Coordonator pentru sănătate și îngrijire, Municipalitatea Gjøvik, Norvegia

Anunț valabil până la 18.09.2014

Vedere din Gjøvik

Vedere din Gjøvik

Gjøvik este o municipalitate diversă, care îi pune pe cetățenii săi în prim-plan. Personalul nostru oferă servicii de calitate, bazate pe cunoaștere și experiență. Noi lucrăm în mod activ pentru dezvoltarea competențelor angajaților noștri, pentru a deveni un motor de creștere și dezvoltare în interiorul țării. Căutăm angajați preocupați de munca lor, cu o experiență vastă.

Reprezentanții regiunii Gjøvik caută coordonator pentru sănătate şi îngrijire.

Descrierea locului de muncă

Parteneriatul regional pentru dezvoltarea competențelor de lucru (ReKs) a fost adoptat ca o cooperare inter-municipală pentru a sprijini dezvoltarea competenţelor în domeniul sănătății şi serviciilor de îngrijire, în primăvara anului 2014, după o perioadă de probă a proiectului. ReKs contribuie eficient la transferul de competențe profesionale între municipalități, prin cooperare şi asistenţă reciprocă. Coordonatorul va conduce activitatea de dezvoltare a competenţelor pentru profesioniştii din domeniul sănătății, în regiunea Gjøvik, care include primăriile: Gjøvik, estul Toten-ului, vestul Toten-ului, Søndre Land și Nordre Land. În cadrul ReKs se va lucra independent, iar raportarea se va face echipei de management regională. ReKs are câte un reprezentant din fiecare primărie, precum și un reprezentant al USH Oppland. Centrul întregului program este în muncipalitatea Gjøvik.

Sarcini de lucru:

Coordonatorul coordonează și conduce colaborarea în cadrul ReKs, cu importante cerințe de lucru, cum ar fi:

* urmărește sistematic planul de lucru şi strategia

* coordonează procesele inter-municipale

* planifică, organizează şi administrează

* reprezintă regiunea în fața instituțiilor de învățământ

* contribuie la inovare și este forţa motrice pentru construirea competențelor eficiente şi a experienței de lucru

* asigură dialogul între grupurile regionale din domeniul sănătății şi îngrijirii

* dezvoltă noi proiecte

* oferă asistenţă în crearea şi dezvoltarea de proiecte comune de colaborare cu furnizorii

* oferă suport/administrează/oferă un impuls pentru dezvoltarea ulterioară a instrumentelor electronice şi pentru întreţinerea paginii Web.

 

Calificări:

  • 3 ani-colegiu în domeniul asistenței medicale, de preferință ca asistent medical sau ca infirmier
  • Cunoștințe generale IT și cunoașterea bună a programului Office

Este de dorit experiență în:

  • management
  • procese de planificare
  • munca în cadrul unui proiect

Calități personale:

* capacitatea de a lucra independent

* bun constructor de rețele de comunicare

* bune abilități interpersonale

* abilități de prezentare, de formulare orală și scrisă

* condiție fizică bună

Putem oferi:

* o poziție nouă, care implică dezvoltarea inovatoare, dincolo de granițele municipale și profesionale, în domeniile de îngrijire și al sănătății

* cerințe de lucru variate

* salariu conform acordului local

Persoane de contact pentru postul vacant: Mette Hafstad, tel. 900 78540 și Heidi Koxvig Hagebakken, tel. 959 72238. Toate cererile trebuie să fie trimise electronic. Mai multe pe www.gjovik.kommune.no. Certificările și diplomele nu sunt necesare, dar le veți aduce la un eventual interviu. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru  aplicația on-line, contactați centrul nostru de service, tel.61189500

Anunțul original poate fi găsit urmând linkul: http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=51224895&searchclickthrough=true

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.